Del 2: Guten og framtida

I dag er eg ikkje i skrivehumør, så eg gjer ei lang historie kort:

Men etter eit par dagar mottok guten eit brev i posten. Han hadde fått plass. Plass på bibelskulen! Guten tok imot plassen, og har han ikkje sagt den frå seg, så har han nok tenkt å gå på skulen den dag i dag!

Dvs, folkens, for dykk som har venta på svaret, her er det:

Eg skal til Bergen, eg skal gå på Bildøy, på Film og TV linja. Tur til Israel, tur til Sør-Amerika, bibelstudie, film studie (blir interessant å sjå kva ein kan lære derifrå).

So då, kjære du som bor i Bergen, skal vi henge litt neste år?

(med førehald om endringar)

10 kommentarer:

Ingeborg sa...

Oj, ska sei, du skal til Sotra altså!? :) Eit godt val ;p

lene sa...

JAA! :D

Då blir det browniesbesøk! ;)

Velkommen te Bergen!

Anonym sa...

Oi, gratulerer! Jeg henger gjerne! Du kan glede deg - Bergen har et genialt studentmiljø!

Kristin sa...

JA! JA! JA! KoOoooOOOonge me Bildøy då! Bra valg, Eivid:-) Let's hang!

Kristin sa...

uuuupsss... Skulle være EiviNd...
Har ikke glemt hva du heter altså, bare en liten trykkleif;-)

Gunhild Marie sa...

Det skal Camilla Samnøy og!

Vibeke sa...

Ikkje berre Camilla, men Vibeke òg!:) Du, dette blir kjekt Eivind! Glede meg!

Eivihnd sa...

Camilla og Vibeke. Kult!
Og du også, Kristin? eller e du berre i Bergen? Uansett, konge!
Gler mej.

Kai Worley sa...

Dætta blir brææææ.

Kristin sa...

E bare i Bergen, ja... He jo forsåvidt jænge Bildøy i år, så syns d va litt step back å ta 1. åre ette at æg he jænge 2. åre;-) Men æg kjæme på besøk! ...viss æg fer lov...

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com