Eg èr, altså tenkte nokon

Det er ikkje kvar dag det er den 29. feburar. Og faktisk er det ikkje kvart år heller, når eg tenkjer meg om.

Jepp, eg tenkjer, altså èr eg. Og èr eg, så må eg altså tenkje. Og i og med at eg tenkjer, så burde eg tenkje på noko fornufteg. Dermed byrja eg i dag å tenkje på ting eg angrar på her i livet. Og sida det ikkje er 29. februar kvart 4. år, tenkte eg at eg skal openberre for deg akkurat kva eg tenkte på:



  • Ein gong, på Kongshaug, når eg fikk hjelp til å digitalisere biblioteket av tyskelevane til Eirik, fekk eg eit lite utbrudd pga visse folk som var litt over kanten frekke. Eg skal ikkje skrive kva eg sa, men det har fulgt meg sidan, og lært meg kva slags leiar eg ikkje skal bli!


  • Og mest av alt: Svaret eg alltid har angra på, då eg gav ei rose til ei jente og ho spurde "Kvifor?". Av alle ting svarte eg: "Fordi du er den du er."


Det høyrest sikkert teit ut, men eg har bestemt meg for at 29. februar skal være dagen då eg er 100% ærlig. Det er så lite ærligheit i verda, så ein dag kvart 4. år skal eg nok klare.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Remember to define your variables! Apart from that....I get it! I will try my friend, one day I will...but now Im a little sick...I will do my best..I dont want my user to be "terminated"....hehe

Kristin sa...

Du Eivind, du Eivind! Akkurat nå blei æg faktisk endå gladarae for at æg ikkje hadde tysk:-) D jer at æg huske dæg bare på godt!;-) D e forresten bra at du vil ha ærlighet inn i verden.. Du burde tatt dæg ein tur på stortinge!

Ingvild sa...

Ops, kan det være meg?

Cecilie sa...

Ingvild???

Det er sikkert fint for sjelen å være ærlig en gang hvert fjerde år. Det tror eg.
Du er flink Eivind!:)
Klem fra meg.

Karoline sa...

Du inspirerer meg, Eivind.

Karoline sa...

Alt er vel! :) DIGG med langfri. Det var vel kanskje ikke akkurat vann i Norge jeg helst hadde lyst til å jobbe med. Hvis ikke jeg ender opp som sjef for Stavanger avløpsanlegg eller noe, da. Det ville jo vært litt småtrist. Kjekt å høre fra deg! Håper du trives i Kristiansand. Er du der de neste ukene eller? Du, Tore og jeg må jo spille det herlige spillet deres. :)

Karoline sa...

Forresten - er litt skuffa over at jeg ikke eksisterer på vennelista di. *snufs*

Jon sa...

Jeg digger deg Eivind. Kan du ikke besøke meg snart. Jeg trenger det. :)

PS: Føler med deg angående bibliotekshitten.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com