Mitt liv

Mitt liv er for tida ikkje noko å skryte av. Det er jobb, jobb, jobb. Sjefar som seier: LEVER! LEVER! Og eg står på, og er tilgjengeleg heile dagen. Problemet er berre det at eg gjer arbeidet som vanligvis krev 3-4 personar i arbeid ein heil månad. No har eg brukt snart 5 veker, og eg byrjar å sjå lyset i enden av tunnellen.

I dag sovna eg ved middagsbordet, etter et par pannekaker med bacon.
Eg er aleine i leiligheta. LK er på hyttetur med fammen, og Tore er i USA. Kjekt. Så her sit eg.

Er du i Kristiansand, så stikk innom. Så kan eg ta meg fri frå jobben ei lita stund :)

6 kommentarer:

Sandra sa...

Jeg skal prøve å stikke innom jeg.
Så kan vi se på Raske menn og spise vafler. Hehe.

Anonym sa...

Kanskje jeg kommer en tur i april. Trenger du fri fra jobben da også? :)

Daniel sa...

Kommer snart Eivind!

Jon sa...

Slapp av. Det går nok bra. Snart er jeg på bloggen igjen. For fullt.

Ingvild sa...

Sovner med middagsbordet ja. Det gjør de på demensavdelingen hvor jeg jobber også;) Kanskjer du skulle vurdere å søke der?

:)

. sa...

Stakkar Eivind.. du kan jo ta deg fri å reise til haugen:)

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com