Post Påskermistisk munnskyll

Grunna eit munnsår på størrelse med ein middels stor lastebil, plassert midt på tunga (ikkje lastebilen altså), har mi taleevne dei siste dagane våre kraftig nedsett i funksjonalitet, og kan samanliknast med ein person som har vært hjå (flotte nynorske ord) tannlegen. Noko som betyr at eg, reint teknisk sett, mistar taleevna heilt når eg då faktisk har time hjå (igjen, flotte nynorske ord får ein inkje nok av. Heretter markert med utropsteikn) tannlegen i morgon. Derfor nyttar eg då høvet (!) til å eksponere nokre ord for den elles so kresne og krevjande lesarskare.

Rubik's cube
Påska i år vart redda då min eminente Rubik's cube kom i posten. Direkte i fra Rubiks Studio, starta og dreve av Erno Rubik, kom viduderet, med den originale 1980 logoen innprenta på den kvite sida av kuba (for å unngå forvirring her, må eg berre nevne at Cuba består av 37% kvite, 51% mulatto, 11% svarte og 1% kinesarar). So skal han berre kjøyrast inn, før han får ein omgang med vaselin. Då går vi mot nye rekordar.



Vérforskjellar
På ei av mine løft over skyene, nærmare bestemt den siste (i skrivande stund), fekk eg oppleve mykje flott norsk natur. No skal eg ikkje late som om dette er "Noreg rundt" eller noko av sorten. Men ein ting er sikkert. Noreg er B-e-a-u-tiful.
På turen heim frå Kristiansand tok vi ein svipptur over byen før vi retta nasa (igjen, ikkje National Aeronautics and Space Administration, altså det amerikanske romfartsorganet) mot nord. Der låg han og bada seg i ettermiddassola som akkurat hadde byrja å raudne. For et syn! Kva som møtte meg i Bergen veit eg ikkje om eg treng å seie. Det var vanleg Hordalands vér.

Tilbakeblikk
Det er no over 2 år sidan eg starta denne bloggen, og byrjar å grave litt i arkivet. I dag (for 2 år sidan) var det O store Brand. Litt av eit prosjekt. "Det ingen skulle tru, at nokon skulle sku"-e (skue, altså "sjå/se/bevitne"). Men lærarane prisa det høgt i sky, og ville setje det opp på ny, men elevane sa: Fy fy. Og godt var det. For allting var lukket. I alle fall for min del. Og det skal det fortsette å være.







Avslutt.com for 2 år sidan:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lukket, allting er lukket..

Fiiiint bilde av vann og siluetter og himmel. Det er du som har tatt det eller?

Eivihnd sa...

nei, det e d nok ikkje dessverre..

Jon sa...

Eivind er kul
Eivind er smart
Han flyr som en fu(g)l
Han kjører go-kart(med trykk på kart)

Jon 18 år.

Ingvild sa...

Jeg skal også til tannlegen. På tirsdag. Livet er hardt.

Sondre Olsen sa...

tannlege sist gang for 3 år siden. hm... det var en vond påminning å få, eivind.
må vel kanskje bestille time.

Cecilie sa...

Vet du, det bildet fra de to øyene ligner på to øyer her oppe. Eg husker ikke ka de heter, men du ser de fra Moltustranda:P hehe
Eg har aldri klart den cuben forresten. Det skal bli mitt mål når eg blir pensjonist.
for et menneskeliv.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com