Mondiary: confession

Vel, til tross for stor oppstand mot mine uetiske handlingar i forrige innlegg, må eg tilstå noko igjen: Eg åt ein kakemann... Puh, det er godt å få det ut. Eg vil ikkje brenne inne med det. Eg åt ein kakemann før desember. Ikkje nok med det, eg drakk til og med ei julebrus. Korleis skal det gå med meg? Eg er eit dårleg menneskje.

Lister ser jo ut til å slå an på dette mediet, så eg slår til med liste: confessions
- Eg er eit dårleg menneskje
- Eg er sinnsvakt dårleg til å kjøpe julegåver
- Eg er egoistisk
- I førjula skal eg på cruise med "Verdens vakraste sjøreise"

Men det skal seiast, det er teit at jula vert så kommersialisert at dei byrjar sal av juleeffektar allereie i Oktober. Det er berre teit. Men men, slik kan det gå.

Snakkes då

5 kommentarer:

m a r i i i i i sa...

Du e tilgitt min venn;) hehe..
Her går det OK+ :) Der då? Eg må si eg var litt bekymra for den munndiareen din forresten..:P
Og ka har skjedd med msnlivet ditt?

Anonym sa...

Kjære bror, så lenge du kjøpe julegave til mej, så e du så tilgitt for alle dine synde som ej kan ordne...

Guri sa...

Eg har ennå motstått fristelsen..;)
Eg har d bra vettu...:) Du då? Har du d bra kompis?:)
Nei, eg har litt vanskeligt me å forstå kaffor d e så godt... Blei vekt av brannalarmen idag, så derfor kom eg meg vertfall opp..;)

Ingvild sa...

Kjære Eivind.
Du er ikke en dårligere person enn meg. Jeg har også drukket julebrus.
Jeg er ikke så dårlig som deg til å kjøpe julegaver, tror jeg, så jeg kan gi deg noen enkle tips og råd. ? ;)

Jeg tenker på deg.

Guri sa...

EIVIND FRØYSTAD!!!

OPPDATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

btw, love u

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com