Mondiary: Big ad


Nei, eg reklamerar ikkje for øl, men eg synest den reklama toppa heile driten, kan du seie. It's big! Og morosam.

Og så, ein hyllest til Jon:

Jon, ein kar i fra Bergen
Turde ikkje reise fra vergen
Kom ingen vei,
fekk berre nei
Tenkte ho er der ute i verden
- Av Eivind, 07

Tenk deg eit stort fjell. Ok? Så gangar du det med 2. Då har du ca kor mykje lekse eg har fram til 5. desember. Oh joy!

Og i dag drakk eg årets første julbrus...

Beklager at eg ikkje hadde noko interessant å skrive i dag, må liksom ha inspirasjon. Som i går. Brått fekk eg det for meg at eg skulle skrive om det å starte på nytt. Eg veit ikkje kvar eg fekk det frå...

8 kommentarer:

m a r i i i i i sa...

Nei til julebrus før desember!

Jon sa...

He he he he.

Sant så sant.

Vibeke sa...

eivind, du drikk ikkje julebrus i oktober! fy skam

. sa...

Går heilt greit her;) kjeme du på besøk snart elleR? =)

Kristine sa...

Eg kjenne følelsen av å ha minst to fjell lekser framfor seg..
Gitt om eg gler meg til juleferien!

Anonym sa...

Eivind du som e litt inne i den tekniske verden ( eller nåken av dåkke andre som frekventera ditte "forume"): kor mykje av den reklama va animasjon, og kor mykje va reelle skuespelara?

Eivihnd sa...

Det er samme blanding av reality/CGI som feks. Ringenes Herre. Vi kan nok være enige i at d ikkje va 300 000 statista utafor Minas Tirith. So close-up'sa e nok real, resten e ganske "enkel" 3d animasjon. Men kult e d. Og morsom.
Pis

Karoline sa...

Kul reklame. Men isjameg, drikke julebrus FØR desember!??!?

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com