Mondiary: på en onsdag

Status: Hovudverk, sår hals, feber, mm.

Eg hatar å være sjuk. Berre liggje i senga/sofaen og ikkje gjere ein drit. Det er så unytteg som det gå an å bli.

Jula er komen for å bli. Og eg held fram med mine synder, eg var på julebord på fredag. Pinnekjøtt, indrefilet, koldtbord, karamellpudding, is, og ellers alt du kan tenkje deg av deilig mat. Luksus! Og ein haug fulle folk som faktisk ikkje dansa til dansebandet, som forøvrig var veldig flinke til å trykke på play-knappen. Kan dei få spelejobb på Clarion Hotel so skal jammen meg eg og prøve. Pause. Not!

Nei, sånn går jo dagane, men poker og andre freistingar. LK har skaffa pokerkasse, med fare for at det går ut over nattesøvnen. Og med 2 veker til 2MX eksamen, so kan det jo vurderast kor lurt det er.

Btw, kan jenter sitte med skjegget i postkassa?

Nei, so det. Gler meg til jul. Ferie. Blir digg. Og så blir det gøy å besøke Kongshaug før jul (15.des-18.des).

3 kommentarer:

Synøve sa...

Du burde jo kommet til kongshaugfestivalen!


God bedring!

Veronica sa...

Nei, men vi kan sitta med postkassen full av skjegg. Trur eg jaffal!

Daniel sa...

Eivind, eg saknar deg!
Koffor i alle dager kom du ikkje på KF, dårlig gjort.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com