Mondiary: Business

Kom akkurat heim frå Oslo. Er heilt skutt og slå alle rekordar når det gjeld å leggja seg tideleg. Eg er faktisk så trøytt at eg ikkje orkar å sjå på datamaskina når eg skriv.

Har vært på businessmøte i storbyen, og besøkt nokre vennar av Tore. Det var fett. Råna rundt i ein sjuk bil som ei eldre dame hadde kjørt inn. 80km/t i 2. gir. Takka være min eminente mobiltelefon fann vi fram til slutt.

Og nei, eg har vel ikkje noko interessant å skrive i dag heller. Dessverre. Har installert Google Analytics for å overvake traffikken på sida og sjå om Bloggen er død eller ikkje. Håpar ikkje.

Please leave a message after the beep.

Piiis!

5 kommentarer:

Guri sa...

Yeah. eg åg lige kjørte bilar..:P hehe..
Men viss eg ska legga igjen kommentar så syns eg du må gi meg svar på spm mine enten på din blogg, min blogg eller msn..! Men ser eg någe livsteign tbage? NEI
forresten, hils LK

Ingeborg sa...

Eg les bloggen din. :)

Så over til reklame:
Torsdag 19:00 i Kristiansand Domkirke har Ansgar Gospel Choir konsert på et av Dark Seasonfestivalen sine arrangement. Koster litt å komme inn, og d e bere 3 sangar utn band, så egentli e d bedre å komme på konserten vi har i
SALEM Kristiansand Fredag 22:00. D blir kåångebra :p
Velkommen! Og ta med en venn. Eller to. Eller tre. :)

Linda sa...

Gratulere med dagen, Eivind!!! Tenk, no e du ferdig med tenåra og komt over til oss i 20-åra. Velkommen skal du ver! Håpe du he en flott dag!:) Klem frå storesøstra i USA;)

Anonym sa...

hei hurra, for deg som fyller ditt år.
måtte voksen sitte støpt i ditt hår.
og blodet i dine årer strømme,
og livet aldri av din bøtte tømme,
den store ideen om livskicket.

Det høyres ut som passe weird poesi på bursdagen. Kos dej glugg i hjel!

Anonym sa...

kanskje lurer du på om dette også er en av dine brødre? da kan du prøve å finne ut hva Google Analytics er godt for....

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com