Mondiary: ny krig

I dag har eg vært hjå ein kar som har så mykje våpen at han kunne sikkert ha starta ein ny krig. Tanks, våpen, klær, hjelmar, kommunikasjon og mykje meir! Problemet er berre at alt er frå 2. verdenkskrig, so kanskje dei ikkje er så farlege likevel. Så kanskje eg skal låne meg ein "bazooka"?

Eller kanskje ikkje. Kanskje eg skal prøve meg på kjemiske bindingar. Kva med å blande stoffa
thorium, oksygen, radium, gull, svovel, lantan og neodym? Då får du ein deilig blanding! Problemet er berre at eg ikkje tør å prøve.

Denne veka har avslutt.com vært (kan nokon fortelje meg om det er æ i v(æ/e)rt?) nede et par gongar. Det skal no være fiksa. Og for dykk som var redd slutten var komen, så kan eg tryggja dykk med å seia at eg eig avslutt.com fram til minst 2009 og at nynoregsk er bra!

Ellers tek LK av med fader jakob for øyeblikket. Og eg har vondt i hovudet. Litt i alle fall. Nok til at eg tek kvelden. Snakkes!

5 kommentarer:

m a r i i i i i sa...

"vært" på bokmål, "vore" på nynorsk;)
:P

Guri sa...

Mari. Den fødte korrekturlesar..:D
Go wild me tekniske blandinger vertfall..!

Martha Berit sa...

Eivind, no må du lære de bøyinga av verbet å vere(vi bruka aldri æ i ditta ordet på nynorsk!)
å vere - er - var - har vore

Apropo ditta me bergenser eller ikkje, e kjem aldri te å glømme ka opphavet mitt e! En sunnmøring forblir alltid en sunnmøring:D Ikkje bekymre de for det. Men når sant skal seiast, så e e faktisk halvt hordalender i blodet. Sorry å måtte sei det:P

. sa...

Heei:) kordan går det med deG?:D

Jon sa...

LK Rocks my mojo.

Jon.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com