"Tikken"

Så skjedde det. Jeg ble "tikket". Noe som innebærer at jeg må skrive 6 rare ting om meg selv. Jeg får nesten assosiasjoner til spam mail, der det feks står: "Dersom du sender denne mailen til 20 personer, får du en mobil..." Går det an å bli mer bullshit?

Men, likevel, jeg bøyer meg i støvet:

1. Jeg kan sitte og se på en dataskjerm i 17 timer i strekk uten å bli trøtt i øynene.
2. Jeg bruker å drømme kompliserte drømmer som inneholder store arrays (eller, linjer, matrix lignende "koder") med tall. Det verste er at når jeg ser på dem, går de ikke opp! Jeg blir nesten gal. Kjenner at jeg er sliten når jeg våkner.
3. Jeg har ikke vert sint på flere år. Bare litt irritert av og til.
4. Jeg har en tendens til å bli god venn med de jentene som er opptatt.
5. Jeg kan glemme å spise. Og jeg kan spise så mye som jeg vil uten å legge på meg. Spiste pizza Grandiosa hver dag en måned, la ikke på meg et gram.
6. Min logiske sans slår av og til ut, og da kan jeg finne på å gjøre enkle ting ekstremt komplisert.

Jeg tikker følgende:
Oooops, der va ingen igjen på mi liste som ikkje va tikka. Too bad

6 kommentarer:

Sandra sa...

du er rar som ikke gidder å skrive de 6 tingene.
det syns vi du skal gjøre.

. sa...

du e tidig du:P

Cecilie sa...

jaja. Så var du kanskje ikkje så normal alikavell:P
skulle så ha hatt den "egenskapen" at eg kunne spise masse pizza uten å legge på meg!

Ingvild sa...

Eivind, du må skrive 2 bad. Skjønner du?

Ellers, keep up the eating, liZm!

Karoline sa...

Hærmegås...!

Anonym sa...

Kjære bror!
For at du ikkje skal føle deg for einsam:

- Eg er happy med dataspel i frå 1994.
- Når eg ser ei slik liste kjenner eg ein sterk trong til å fortelja alle mine inste draumar. No skal de høyra: Eg ynskjer meg ein blå ballong. Den skal ha raude prikkar og være kobla til internett. Ballongen skal stå for alle mine sosiale ytringar, og vera min kanal til omverda. Når eg føler eit trykkjande behov for kontakt, ber eg han om å ringe ein av mine skypekontakter. Om det ikkje skulle vera nok, seier eg høgt ei adresse som eg ynskjer besøke, og ballongen fraktar meg dit. Om ingen vil ha meg i nærleiken, og alt er kaldt og svart, skal ballongen halda meg og sjela mi varm om natta. Dessutan skal han kommunisere sine eigen kjensler og tankar slik at eg og kan føle at eg er viktig for nokon og vice versa.

- Eg liker kanelbollar

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com