Mars Update

Det fylgjande innlegget vert skrive på bokmål, til ære for Svenn Åge, med immediat virkning:

"Du kan for eksempel skriva: Eg har hjerneteppe"
- Sitat Svenn Åge 19.03.07 kl. 19.15

"Å, så det heter ikke hjerneteppe? Det skulle det gjort, da..."
- Sitat Svenn Åge 19.03.07 kl. litt etterpå...

Det verste jeg vet er å prøve å skrive noe når jeg ikke har inspirasjon til å skrive. Og det blir ikke bedre når Svenn Åge og Kristin H henger over meg og kommer med de rareste forslag til hva jeg skal skrive om.
Men uansett hvor mye jeg prøver, går kjeften til Kristin konstant, og jeg må søke tilflukt i min egen verden. Jeg setter på meg mine kjære Koss SB/45, og skrur på Michael Bublé, plata "It's time". Jeg tror jeg har hørt på den plata 50 ganger, for å ikke overdrive. Seriøst, det burde ikke vere mulig. Men det er det altså.
Straks Kristin skal gå, tenker jeg at jeg endelig skal få ro til å skrive noe her. Den gang ei. Hun har ikke tenkt å gå. Så der sitter jeg, uten inspirasjon og arbeidsro. Tenker at kanskje skal jeg skrive at siden forrige innlegg på denne bloggen har jeg tatt lappen? Nei, det er ikke interessant nok. Da kan jeg kanskje skrive noe om da jeg og Svenn Åge var på Microsoft konferanse? Da vi var med på konkurranse om å vinne Windows Vista? Den morgenen våknet jeg tidlig. Jeg klarte ikke sove. Nesten som en liten unge som gler seg til et eller annet. Jeg hadde til og med drømt om at jeg vant Vista. Så det var en travel natt. Men den som sier at drømmer går i oppfyllelse, bør revudere sine påstander når de møter meg. Der stod vi. Krone eller mynt. Jeg skiftet litt fram og tilbake, Svennyboy holder på samme. Og ganske fort er jeg ute. Men han, den heldiggrisen, han vinner et eksemplar. Så den dagen må jeg gå med mine drømmer knust. Det underlige er at jeg ikke er misunnelig på Swennyboy heller, egentli er jeg glad på hans vegner. Men noe fikk jeg ut av det da: Når det gjelder mynt eller krone, velg en og hold på den hele tiden. Da kan du ikke bli sur på deg selv fordi du byttet...
Men det er vel ikke interessant det heller, så da må jeg finne på noe annet å skrive om. Kanskje kan jeg skrive om Klipschene mine, som nå har blitt en familie på 5? Eller kanskje ikke? Hvem er vel interessert i det? Hvem er vel interessert i hva jeg gjør?
Kristin sitter her enda, og Michael synger at "Money can't buy me love". Det er så sant. Men ofte tenker jeg at det ikke er noe i det hele tatt som kan "give me love". Men men, i følge Paulus i Korinterbrevet 6, er det fint å være ungkar. Hehe, for en gang skyld skal jeg ikke gjøre som Paulus sier.

Nei, nå har jeg det. Jeg skal skrive om hvor treig Svenn er. Men det gidder jeg ikke å skrive selv, så du kan lese det på hans egen blogg: http://svennfls.blogspot.com/2007/03/sjlvransaking-uttalast-med-tydeleg-mrk.html
Joda, Svenn er en konge fyr, men ikke like rask alltid. Men når han til slutt forstår vitsene mine, ender det som regel med at det er jeg som har det mest morsomt.

Men jeg har en avtale klokken 20.00. Så da må jeg vel avslutte. Skal fikse et trådløst nettverk. Oi, melding! Faktisk noen som bryr seg om meg også? Nope, det var avtalen som var utsatt. Jaja, da har jeg kanskje tid til å skrive noe på denne bloggen? Nei, inspirasjonen mangler, så det er best jeg bare lar være å skrive om noe i det hele...

9 kommentarer:

Svenn Åge Slenter sa...

Hello! I see you! hehe... I`m not that short. I quite sharp actually. Now you know. Anyway, Your headset is cool. They fit you perfectly. Like a girl sitting on your head! Hmmm..It`s nice....

Anonym sa...

Du hører på fin musikk. Kristin føler seg "wanted". Hva enn det skal bety? (svenn) Hun liker ikke headsettet ditt så godt.

Anonym sa...

Svenn is so full of crap!

Anonym sa...

Å få inspirasjon er ikke alltid like lett. Kristin og Svenn er kaskje ikke fullt så inspirerende. Neste gang kan du spørre meg, så skal jeg gi deg et tema...

Anonym sa...

grattis med lappen!

. sa...

hehe..:P

Cecilie sa...

mulig du skulle skrive så mye da? men bra du oppdaterer. Eg hyler ikke mest. Det er vanskelig å ikke hyle når du har noen som sitter sååååå nært ørene dine og hyyyyyler!
Fritt vilt i mårra blir bra!

Synøve sa...

Bokmål er konge! Go sven!

Min rekord med å høre på samme sang er 1354:P slå den du:)

GRatulerer med lappen!
Jeg syntes du hadde masse og skrive om. og hvis dette egentlig ikke var interessant nok,kan jeg skjønner hvorfor det er så lite oppdatering her!

Anonym sa...

"Money can't buy me love"
Men hva kan de kjøpe da?
"O, Lord won't you buy me a Mercedes Benz?"
Eller kommer de alene eller med bonus?
"Money for nothing and the chicks for free"
Hva tenker vi så om penger?
"Money,get away.
Get a good job with good pay and youre okay"

Kanskje kan
en liten grann
peng
være greit å ha
heller enn
i fleng
for da kommer
Michael, Janis
Mark og Roger
og gir deg
deng
for å få
dine
...

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com