Til deg som les dette:

Ein mann sa åt meg ein gong; skal du koma deg fram i livet, må du blogga. Godtruande som eg var byrja eg straks å skriva. Eg skreiv og skreiv, lange tekstar. Om det eine og det andre.
Men brått ein dag vart det ikkje skrive noko meir på denne bloggen, og menneskja rundt meg lurte på om eg var i live. Då var det eg tenkte eg skulle seie at eg var i live, og komme med ein liten teori:

Ingen blogg => Ingen inspirasjon => Ikkje godt humør (*)
(*) Med atterhald om endringar

So

Hasta la vista, Baby, I'll be back!

14 kommentarer:

Synøve sa...

Det må ha vært en klok mann som sa det. blog er en bra ting!

Anonym sa...

Eg skjønnte an ikkje..men,så e jo eg blond då, haha! Kan eg få litt vatte???

Jon sa...

Eivind er kul. (punktum)

Jon.(punktum)

Daniel sa...

Eivind ruler..

Sandra sa...

du er treig.
men likevel fikk du lappen før meg. nesten litt irreterende.

Ingvild sa...

Du må lese på min blogg. Der er det bilde av deg! ;)

Anonym sa...

tja......har ikke så stor tro på denne blogginga, men jeg er villig til å gi det et forsøk......

Synøve sa...

Mennesker som meg lurer fortsatt på om du er i live .. lite oppdatering her!

Marie sa...

Javel. Så det e slik fatt! Kom å les min blogg då! Eg har nettopp blitt aktiv! marie-qutschfreu.blogspot.com
Snakkes!

mariaeleena sa...

ja, så sånn var det. synes du skal legge meg til på listen din :D

Anonym sa...

do leve ellr do dø! do må lære snkke norsk do må si fraa omm do leve ellr dø

Anonym sa...

Blogg er iallfall realitetens død. tror du ikke?

Anonym sa...

blog er kult! Yo,Yo Eivind!

Solveig sa...

Hadde du giddet å fjerne etternavnet mitt i linkene dine?
Ellers håper jeg du har det svært bra!

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com