Gi, men aldri få?

Eg har i fleire år hjulpe andre folk med nær sagt alt som har med data å gjere. Reparere, feilsøke, assistere og veilede/konsulere. Hundevis av timar har gått vekk til dette. Hjelpe andre mennesker som ikkje klarer det sjølv. Og alle takkar sjølvsagt mykje.

Her om dagen opplevde eg noko eg ikkje trudde var mogeleg. Då eg hjalp ei jente med eit problem, Adware "viruset" Look2Me, som vart spreidd gjennom MSN, spurte ho om ho kunne gjere ein teneste i gjengjeld. Eg trudde nesten ikkje mine eigne øyre. Skulle faktisk nokon ikkje berre seie takk, men faktisk gjere ei teneste i tillegg dersom eg trengde det? Det kom så brått på at eg ikkje kunne komme på noko i farta eg trengde hjelp til.

Sidan den dagen har eg tenkt: Er eg for snill eller noko?
Men eg kan jo ikkje godt fakturere alle eg hjelper...

Men sjølvsagt tykkjer eg det er kjekt å hjelpe folk! Eg lærer jo av det eg òg. Og eg vil ikkje at folk ikkje skal spørre om hjelp etter at dei har lest dette. Spør i veg, det er eg som treng å lære meg å seie NEI.

12 kommentarer:

aashilda sa...

Hallå! Eg kan godt hjelpa deg med noko, altså! Dersom du skulle komma på noko du treng hjelp til i Kongsberg... (skuldfølelse, ja litt). Vonar du kosar deg på haugen, og at du får litt meir fri etter kvart! :)

Veronica sa...

Du ER snill, og det er herlig:)
Dessuten trøsta du meg når eg hadde spelt knokepoker med May. Snill!
Nåkke eg kan hjelpa deg med?

m a r i i i i i sa...

Du e veldig snill!

..men du ser skummel ut på bildet der oppe..

benedikto sa...

det er jo litt dumt dersom du kjenner at du bør vera snill heile tida, då...
høyrest ut som om det er to greie folk som har treft på kvarandre! kult.

Ingvild sa...

Du, nå føler jeg meg dum. Jeg spørr deg jo ofte om hjelp. Men du må komme om jeg kan hjelpe deg med noe en gang. Selv du strekker lengre til enn meg på de fleste områder. Jeg kan brette klærne dine, det er jeg litt flink til, faktisk! Hehe..

Charlotte sa...

eivind! du er snill!
bare lurte på med den kongshaug siden.. den oppdateres ikke akkurat så ofte.. det er jo høstferie neste uke joh, og det står det samme som det gjorde ved skolestart. jeg vil se bilder av 1 klassen, bilder av DEG og nyttig informasjon eller sladder:) takk
klem

benedikto sa...

bilete av Lord of the Things eller?
:D

Unknown sa...

Skulle tro at etter 7 kommentarer var det noen som hadde kommet inn på dette før meg, men men: Det der med jenta som ville gjøre en "gjentjeneste" kunne nesten høres litt tvilsomt ut. Kanskje det var like greit at du ikke kom på noe.

Føler meg veldig fjortis nå, men jeg måtte bare poengtere det.

Cecilie sa...

du er flink som hjelper folk Eivind! Du er alltid hjelpsom, og du er tålmodig.
Altså, viss eg kunne hjelpe deg med noe. Eg kan vise deg mine kunstner innenfor data. Viss du hjelper meg med å bli god i data, kan eg jo hjelpe deg med data en annen dag?:P da går det opp i opp. Nei da, men viss det er noe du er dårlig til og som eg er bedre til, så si ifr;)

Unknown sa...

Her kommer en saklig kommentar fra meg, der jeg gjerne vil rette en takk til Eivind den hjelpsomme. Jeg har en kamerat på 13 som har laga seg blogg og lurte på dette med linking. Jeg tok meg da den frihet å tipse han om tutorialen din. Kult?

Eivihnd sa...

Japp, sigurd, d e kult:) Fikk han d til?

Unknown sa...

Jess! Ser sånn ut. Artig kar. Avslutt.com har dukka opp som en av de første linkene:)

Livet er ålreit?

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com