Back in Business

Kjære trufaste lesarar, avslutt.com er no tilbake frå sommarferie! Eg trudde lenge at besøkstala skulle gå drastisk ned, no då det ikkje skjedde so mykje her. Men etter ein kort skjekk på besøksstatestikken, såg eg at besøkstala i juli var dobla frå månaden før! Og det er jo ei positiv overrasking.

Livet sånn elles
No sit eg på datarommet. Og ikkje kven som heldst sitt datarom. Vi snakkar faktisk lærardatarom. Japp, tru det eller ei, eg skal vere miljøarbeidar på Kongshaug Musikkgymnas.

Det er ganske uvant å gå inn på lærarane sitt arbeidsrom, utan å måtte ha eit særskild ærend å utføre. Eg har avansert på nøkkelfronten óg, no er eg "den utrøyttelege vaktaren av 7000 nøkkelen".
Så for augneblinken smilar livet til meg, og eg smilar tilbake.

Allereie etter få dagar som tilsett på Kongshaug treng eg fleire fingrar for å telje kor monge dataoppdrag eg har gjennomført. Og det klagar eg ikkje på heller, det er jo kjekt arbeid.

For dei som er interessert i dataverdenen, kan eg nemne at eg har fått dilla på Betatesting, så for tida er eg registrert hjå Microsoft som testar av Windows Vista, Office 2007, Live Mail, Live Messenger (med Yahoo! videostøtte), Live Mail Desktop og Internet Explorer 7.
Alle må glede seg til Hotmail vert skifta ut med Live Mail. Ta kontakt for demonstrasjon.

Kjære lesarar av avslutt.com:
Er de interessert i e-post adresse med @avslutt.com?
- Ta kontakt ved å sende ein e-post til info@avslutt.com.
Samme prosedyre om de er interessert i eit subdomene. EKS: kvaduvil.avslutt.com

Takk for at nettopp DU besøker avslutt.com!

6 kommentarer:

aashilda sa...

oppdatera, oppdatera, oppdatera, oppdatera!
og lykke til som miljøarbeidar!
ikkje tull for masse med småjentene!!

Madelen sa...

åssen har du fått tæl å få sida di på norsk? det kunne je tenkt meg og..... og je kjæm og besøker dekk en gong!!

tingaling sa...

HEY! Det var lenge siden - stilig side du har fått deg. Lykke til som milörabeider og velkommen så mye til söta bror.. eller söster, du kan choosa. Jeg er hvertfall her oppe - i Sverige. :)

aashilda sa...

kallar du dette for å vera back in buisness?? Vel, me sluttar snart å gå innom sida di dersom du ikkje snart OPPDATERER igjen... Ellers kan du kalle sida di her.skjer.det.ingenting.så.berre.avslutt.com ...

Ps: unnskyld

m a r i i i i i sa...

..og livet back in buisness står stille..

??

Gunhild Marie sa...

hei eivind! e de kult og værra miljøarbeidar eller? på æn måte mesonnje e de litt så e på kongshaug ennjda, men på denj anjjer siå mesonnje e de ikkje i de hæle tatt..huska kar lei e va :) savna du ikkje klassinnj vår der da? de e egentle lura på e egentle om du ska lagga ei sånn si t klassinj vår. de ha vårre sinnsykt kult... klæm frå gunhild!

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com