Information overload

Mitt problem for tida:
- Hovudet mitt er for fullt!

Det går ikkje ein dag utan at eg kjenner at hovudet mitt er i ferd med å sprekkje. Det er så mange tankar som svirrar rundt oppi der, at når eg prøver å lære meg noko nytt, kjenner eg min eigen puls i hovudet dundre på, akkurat som om den vil ut.
Analyse av situasjonar og folk, planlegging, konsekvens av avvik frå planlegging, alternativ, risikoanalyse, ordlegging, bearbeidelse av inntrykk, memorisering av ruter, mm. fyk fort gjennom hovudet mitt i dei fleste situasjonar. Faktisk så seier det stopp no, so eg kan ikkje skrive meir.

Information overload. System shutdown... I wish...

8 kommentarer:

Ingeborg sa...

Gjer du beskjed viss du finn ein måte å "formatere" hjernen? :p

Jon sa...

Hang in there my man. Jon will come and rescue.

Kai Worley sa...

Offtopic: jeg kjenner at du heller burde hatt meg på bloggevennlisten. Du kan jo sjekke når en viss mr. Håvik oppdaterte sist. :P

Ole Malvin sa...

jobbe som drosjesjåfør eller nåke?

Anonym sa...

Å, Eivind..Du trenger jo en romantisk film som du kan gråte deg sønder og sammen av og en alt for stor dose sjokoladekake og is. Og kakao. Stakars deg, Eivind.
What can I do? Ja, hvis du trenger råd om romantiske filmer kan jeg hjelpe, men jeg tipper at du ikke vil ta rådet mitt..

Cecilie sa...

Uff da.
Kom hit Eivind. Kom!

Jon sa...

Nå har det gått en måned. System shutdown indeed.

Ingve sa...

Hei.
Når systemet er oppe og går vil vi, dine lesara, gjerne ha en liten oppdatering om korleis det starta opp igjen. Helst snart...

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com