Vært på IMDB.com i det siste?

Vel, går eg mot mine 15 minuttar med berømming? Det har seg slik at eg, som mange andre (?), likar å søkje etter navnet mitt på Google, og sjå kva slags resultat som kjem opp. Ved å setje hermeteikn på byrjinga og slutten av søkjestrengen, vil du berre få opp relevante resultat. Ut i frå dette kan du finne din eigen "kjendisfaktor" (ant. treff, kva slags nettsider mm.)

I den sammenhengen fann eg ut at eg var lagt ut på IMDB.com, ei samlingsside for filminformasjon. Genial om du lurar på om ein film er bra eller dårleg. Klikk på lenkja for å sjå Eivind Frøystad på IMDB.com!

Morsomt.

PS! Eg har ikkje planar om å utvide lista med fleire filmar. Grunnen vil eg komme tilbake til i eit seinare innlegg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Eg ligger under olsenbanden, der har du min familie på godt og ondt

Jon sa...

Mornings? IMDB er fett da. :)

Jon sa...

OMFG. Svein Gårdsgutt? HAHAHA.

Kristin sa...

wow! I know a star!!!!! congratulations:-) hehe

Gunhild Marie sa...

Veldig kult. Eg hadde i grunn ikkje trudd at skodespelarkarrieren var det du skulle satse på. Men, når eg tenkjer meg om, så gjorde du jo ei framifrå tolking av prosten i Brand. Så eg burde kanskje ikkje vere så overraska ;)

Vibeke sa...

Kult!:)

Anonym sa...

Noen sier at du har vært i Oslo, også ringte du meg ikke. Jeg er så fornærma at du vil ikke tro det!

:)

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com