Back in business... again

Mennesker er verdsmeistrar i å unnskylde seg. Vi har ei unnskyldning for alt. Vi vil alltid skylde på noko anna enn oss sjølve. Vi er redde for å audmjuke oss sjølve. Vi er feige!

So difor skal eg ikkje kome med mange unnskyldingar om kvifor eg ikkje har oppdatert bloggen min dei siste 2 månadane. Eg skal berre forklare korleis livet mitt har våre desse 2 månadane eg har våre fråværande på verdsveven:

So de veit, har eg jobba med filmen Yohan, produsert av Penelopefilm AS, skaparane bak Kamilla og tyven. Les meir om familiefilmen Yohan her. Arbeidsdagane har starta kl. 08.00 på morgonen, og i 9 til 13 timar har eg slitt for livets opphald, 5-6 dagar i veka. Eg har våre heilt daud når eg har kome heim, og ikkje orka å skrive noko på nett eller nokon annan plass.

Planen er no å prøve å ta opp att skrivinga. Men i kor stor grad veit eg ikkje. Det kjem heilt an på kva som er interessant for folk å lese. Eg set pris på tilbakemelding!

Snakkes

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Godt å ha deg tilbake!

Jon sa...

Yes yes! Koonge!

Anonym sa...

kjekt at du er i gang igjen, er ikje så mange som blogger for tida, litt synd det der. Snakka med tore om filmen, høres ut som dokke har det kjekt, sjølv om det er mykje arbeid. Ha en god sommer videre, and by the way e har drøya linux litt det ble litt stress, ska ikje være enkelt.

Ole Malvin sa...

e filmen ferdi no, sio du ska prøva å skriva meir?

Kristin sa...

hei, å velkommen tbage! Alt som dreie sg om dæg å ditt liv e interessant for den store verden vettu:-) mi vil jo veda koss du he d;-) godt å sjå du leve i d minsta!

m a r i i i i i sa...

Fin plan!
Du kan skrive om brunseglen, om brownies og om racerbåter. Eller du kan skrive om helt andre ting. Du kan bla opp i en ordbok og skrive om det øverste ordet på sida. (Ikke si at du ikke har ordbok. Da kan du bare late som)

Var ikke dette en fin tilbakemeldig så vet iKKe jeg.

Sandra sa...

jeg GLEDER meg til å se den filmen.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com