Du kjenner alle!

Visste du at du skal angeveleg "kjenner" alle i verda gjennom 5 ledd? Dvs at du kjenner ein som kjenner ein annan som kjenner ein tredje osv. Akkurat det fann eg å være veldig interessant, og prøvde denne påstanden. Så her fylgjer ei liste med folk eg "kjenner" (def. "kjenner": Har helst på, og snakka med, meir enn : "Hi. Nice to meet you!").

Kort forklaring:

  1. [ Namn ] ([ant. ledd], 0 = direkte, 1 = GJENNOM 1 person)


Her kjem delar av lista:

  1. Morten Harket (1)
  2. Morten Abel (0)
  3. Antonio Banderas (1)
  4. George Bush (2)
  5. Osama bin Laden (5) (*)
  6. Saddam Hussein (4) (*)
  7. Bill Clinton (3)
  8. Tony Blair (3)
  9. Michael Bublé (2)
  10. Steven Spielberg (1)

(* Dersom Yassir Arafat endå levde)

Og det betyr, kjære lesar, at du kan skrive deg på lista på dei fleste av dei. Legg gjerne igjen ein beskjed i kommentarfeltet, så vi kan utvide lista saman.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg kjenner deg da...

benedikto sa...

Definer kjenna. "Eg kjenner ho/han" eller "Me kjenner kvarandre"? For det er to ulike ting.

Russisk film i aud. K i kveld!

Ole Malvin sa...

helde da ikkje at me alle e søksken?

Anonym sa...

Jens Stoltenber 2
Kjell Magne Bondevik 1

Desse skulle vel utgjere eit par stk.

Anonym sa...

Eg t-t-tog an ikkje...
-Norgunn

Torstein sa...

Hallais! Står til?
Artig detta..
Sidan eg kjenner deg må eg kjenne dei du kjenner berre eitt ledd lenger ute... fett! Eg kjenner george bush!... og berre tenk på kor mange han kjenner!

Anonym sa...

eg skal ærlig si at eg skjønte ikke den lista di, men eg skjønte det du skrev først.
huff.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com