Progress: 1 of 2: 50% complete.

Vel, då var ein eksamen over. Eg er offesielt ferdig med Mattematikk 2MX, og gler meg stort til å ta fatt i 3MX til våren. Og ute skinner sola og alt er berre bra...


Neida, sola tittar fram berre medan eg søv på morgonen, og sjølv om det er sol, er det iskaldt. Men heldigvis ikkje snø endå.


Måtte berre ha med eit bilete frå eksamensførebuingane.















Og eksmanenen var jo ikkje så gale, utanom at det var altfor mykje vektorregning. Men ei oppgåve tok kaka. Den var jo så lett at det skulle ikkje være lov. Eg tør nesten seie at om ein ikkje får seksar med så lette oppgåver, då er det noko gale.

Bilete av oppgåva:

(Svar skrive i raudt)

Norsk skuleungdom som ikkje klarar denne her burde i alle fall vurdere skulebenken ein gong til! Dersom dette er nivået på 2MX kan jo alle eg kjenner ta det. Så med dette vil eg oppfordre alle til å ta Mattematikk 2MX.

Og elles? Nei, er der noko elles? Utanom jobben og skulen? Jo, Tore K stakk av med musa til datamaskina mi. Det er faktisk dramatisk! Men men...

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

Guri sa...

Ja, Eivind. Eg har nål å tråd. Eg ventar parat! Gler meg!!

Sandra sa...

jeg er klar som et egg eller to. når kommer du? det gleder vi oss til. :)
gikk eksamnene dine bra?

Sandra sa...

er det forresten Leif på bildet?
DET var morsomt.

Ingvild sa...

Du, jeg skal innrømme noe. Jeg kommer ikke på, at all, hvordan jeg regner ut den oppgava di. Er det det at det skal være samme forhold mellom sidene? *flau*

Gleder meg til du kommer. Hvilken dag? :)

Anonym sa...

gleder meg til du kjem eivind:) joy!du er her på min bursdag, reknar med det vaar godt planlagt;)

Anonym sa...

Ojoj, det der kan jo tilogmed jeg (!) klare.. Wow, kanskje jeg skal vie neste år til matte da.. :)
Du har rett, Eivind; Gud ER god.

Jeg har lyst til å se deg snart. Kan ikke dere komme til Oslo en gang på nyåret?

Martha Berit sa...

Åj, ditta va jo sånt so vi lærte på ungdomsskulen! Jaja.. Håpe du he ei go jul i alle fall, og klare å lade opp til 3mx:)

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com