Mondiary: Spiderpig

Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does. Can he swing, from a web? No he can't, he's a pig. Look out, here comes the spiderpig.

Verdens kulaste song, i alle fall framført av Homer Simpsons. Gjett om eg har den på hjerna?
Vel, eg held fram med mitt nye konsept, Mondiary, eller munndiaré som det heiter på norsk. I dag har eg sovna 4 gongar medan eg prøvde å gjere lekse. Så alt er som i gode gamle dagar.

Ellers kan eg ikkje komme på noko morosamt å skrive om, rett og slett fordi det ikkje har skjedd så mykje interessant heller.

På oppfordring frå Marii so skal eg vri hjerna og sjå om eg kan skvise ut noko som er av allmen interesse:

Spørsmålet er eigentleg om kva som er allmen interesse? Er det kva eg gjer? Eller er det meir indre kjensler? Eller handlar det ikkje om meg i det heile?

I går laga eg og LK vaffler. Vaniljevaffler for å være eksakt. Og det er dei beste vafflene eg har smakt! Lyst på?

Ellers ser den nærmaste framtida mørk ut. Det vert lekse, lekse og atter lekse. 1 kapitter pr veke på det verste i både matte og fysikk. Denne type skule er eg så sinnsjukt ferdig med at det ikkje kan utrykkjast på digital verbal måte.

Og, her er ønskelista mi til jul:
- Nikon D80 med SB800 blitz og objektiv(som eg ikkje veit spesifikkt endå)

Pis!
and spiderpig, spiderpig...

2 kommentarer:

m a r i i i i i sa...

Syns du sa du skulle "skrive noko nytt her" eg.. Men neida.

Guri sa...

Vafler..:D:D
Eg har lyst på! Eg savne dåkken to..:( Inviter meg ein gong då..;) Va jo dåkk eg sko besøkt når eg venta på toget i kr. sand..:P Hehe.. mn snakkes me på KF eller??:)

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com