Mondiary

Mondiary? Kva det er for noko? Enkelt. Det er Monday og diary. Skal en innføre et nytt konsept, må ein ha eit fengjande namn. Og det er akkurat det eg har gjort. Kvar mandag skal eg skrive noko nytt her.

Kva skjedde eigentleg 11. spet 2001? Spør du mannen i gata svarar han mest sannsynleg at terroristar flaug to fly inn i WTC sine twin towers. På grunn av varme fra brannen som var fororsaka av brennande jetfuel, kollapsa begge torna. Ja, tenker du kanskje, og så?

Tenk om eg sa at stålbygningar ikkje kan kollapse av (carbon)brann? Eller at det angivelige flyet som krasja inn i tårnet ikkje var av sivil type i ordinær trafikk? Eller at WTC vart sprengt av bomber?

Etter fleirfoldege timar med reasearch har eg blitt meir og meir overbevist om at WTC var rett og slett ein kontrollert sprenging. Det kanskje største beviset på det er WTC 7, den siste bygninga som vart bygd i World Trade Center komplekset. Sju timar etter at det første flyet krasja inn i WTC, kollapsa det. "På grunn av brann", vert det sagt. Problemet er at det er så godt som umogeleg.

Dess meir eg grev, dess meir overbevist vert eg. Er du interessert i å finne sanninga du og, les/sjå dei kjeldene eg har skrive nederst på innlegget. Er veldig open for reaksjonar på denne!

Og no;Innanriks
I går hjalp eg bror min med å designe ei avisannonse for Vestborg VGS. I dag ringte Redakøren for Vårt Land til Vestborg. Han måtte berre "gratulere" dei med at dei endelg hadde bra design på ei annonse for ein gongs skuld.

Å være overtrøtt er noko av det kulaste som finst. Jon Amador er på besøk, og når natta fell på tek humoren heilt av! Jon er kul. Det er i alle fall sikkert.

Ellers er eg litt redd for indian hunting. Jakta har jo pågått i over eit og eit halvt år. Det er nesten for lenge. Eg får setje inn eit nytt støt, og håpe på det beste.

Kjelder:

http://physics911.net/stevenjones

Filmer:
http://hulksmaash.imeem.com/video/jMqpO38-/proof_911_was_bushpnac_explosive_demolition_preinstalled_under_corrupt_american_control/

9/11 Loose change
http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE&mode=related&search=

Serien 9/11 coincidences (hovedsakelig part 1-12)
http://www.youtube.com/watch?v=Odp1FO0Vmuw (part 1, følg link til 2, 3 osv)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Må berre presisere at rosen ikkje berre gjaldt i forhold tildligare annonser frå Vestborg vgs. men og andre annonser i avisa.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com