Vits av Turi Skogen og Vegar Beider

Det var en gang 2 venner som samlet på nøtter ute i skogen. Den ene hadde en flott ide: Vi løper opp i kirketårnet, så deler vi nøttene der oppe!
Da de var på vei opp trappen mistet de 2 nøtter, men den ene gutten sa: "Vi henter dem på veien ned". Så løp de videre opp trappen.
Kirketjeneren gikk tilfeldigvis forbi og hørte plutselig noen stemmer: "En til meg, og en til deg. En til meg og en til deg"
Han trodde straks at det var Gud og Gamle Erik som delte mennesker seg imellom, og løp inn for å hente presten.
Da de hadde komt et lite stykke opp i trappen mot tårnet hørte de: "En til meg og en til deg. Sånn! Nå mangler vi bare de 2 nede i trappen...

Go natt!

9 kommentarer:

Jon sa...

He he he. Humor!

Jon.

. sa...

hahaha:) morrsomt!:P

Kristoffer sa...

Hehe.

Vibeke sa...

lol ;)

Anonym sa...

hehe, må le!..Skjøl om eg har hørt den mange ganger før;) men det er ikke så nøye. Morsom er den uansett!

Ingvild sa...

Hahaha..

Snakkes pus:)

Kristoffer sa...

Eivind? Det er rart å jobbe her uten at dere er her. Hm. Det skaper ubalanse i mitt sinn.

Har du det bra ellers? :) Du får sikkert en telefon fra meg i nærmeste framtid angående noen sånne plastkort. He. He.

Kristoffer sa...

Forresten er nå eksemplar 2000 herved registrert. Ikke like stas når man er alene.

Ingeborg sa...

Hehe!

(Du so har peiling på pc og sånnt... ka e ccApp? Da kjem opp feilmelding kvar gong eg slår av pcen, om at ccApp ikkje e avslutta, eller nåke sånt...)

Snakkast i Kristiansand...? :)

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com