Takk for meg, Bergen

Jepp, det blir nok ikkje Bergen på meg likevel. Eit meget lukrativt tilbud frå Kristiansand har fått meg til å endre mine planar.

Matte og fysikk, kombinert med filmen "Barnevandrerene", regissert og produsert av Penelope Films, blir det eg skal drive med dei to neste åra. Eg skal bu med Lars Kristian og Tore H.

Eg hadde gledd meg til å bo i Bergen og få besøk frå vener frå Kongshaug, men det blir litt vanskeligare no. Men ikkje umogeleg:)

Ellers, Tora og Linda; vi har framleis ein date. Og Bård; skal du sjå film, må du komme til Kristiansand. Og Svenn; kino? Jon; kom på besøk (det gjeld forresten alle). Og Ingvild, my bigsistah...
Snakkest!

11 kommentarer:

Daniel sa...

Lykke til i Kr.sand Eivind:)

Ole Malvin sa...

hade so lenge

Jon sa...

Tusen takk for de to fantastiske årene vi har tilbragt sammen. Det blir trist uten The man in black around. Jeg skal sørge for å komme på besøk. Det var faktisk veldig spenstig av deg å nevne meg i det hele tatt. :)

Snakkes så lenge.
Jon.

PS: Når flytter du til Kristiansand?

Ingeborg sa...

ÅH! Kååånge me fleire kongshaugfolk i Kristiansand :) Kor ska dåke bu?

Vibeke sa...

triste greie at du reise ifrå oss.. men håpe du får da veldig bra! og so må du komma innom kongshaug ein eller an gong iløpet av året.. :) lykke te!

Idagull sa...

Gratulerer! Den jobben e jo ganske stor!! Synd du skal vekk fra Bergen, d blir en mindre å besøke når æ drar dit! Men desto en meir å besøke i Kristiansand!
Vil du forresten være med på Totokonsert på søndag? Mange ledige billetta til Ålesund:)

m a r i i i i i sa...

Og du trur det e greit..?!
hm.
Men så lenge du ikkje går deg vill, så finner du veien til Kongshaug og den slags;)Og då blir vi gla:)

lene sa...

æsj... det e jo langt til kristiansand. i alle fall frå kenya... men kanskje eg tar turen og besøke folk etter påske ein gong!:)

Anonym sa...

så lenge du kommer til kongshaug på besøk, er du tillgitt for for de valga du har tatt.
Velkommen til haugen.
Kommer til å savne deg meine brother fra kokk!

Guri sa...

Eg som hadde sitt for meg så mange besøg t deg..!! Nå blei eg leie meg. Beklage at eg ikkje har sennt inn någe svar på dette før, men har vært litt lide internettaktiv i d sista... Glede meg t å snakka me deg igjen kompis. Et besøg e nok å frykta..;)

Anonym sa...

AH, drit da...

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com