Home, sweet home... eller?

Jepp, då var eg ferdig med Kongshaug. Ferdig med å registrere bøker. Ferdig med slavearbeidet.

Sommartreff er nok den beste avslutninga på arbeidsforholdet. Eg jobba med ein kjempegjeng av ledarar, som løfta humøret mitt til nye høgder som eg aldri i år har oppnådd før. Særleg Kristian fra Stavanger. Hyll hyll. Vi sikkra rappeleringa saman. Til tross for halveis nakkeskade hadde vi en konge stund, der vi bytta dialekt og snakka bullshit heile tida medan skrekkslagne sommartreffdeltakarar kjempa for å komme seg ut for kanten 11 m over oss. Utruleg kor stor forskjell det er på 'nedanfrå og opp' og 'oppanfrå og ned'. Til og med Anker prøvde til slutt.

Ein så stram timeplan som eg har hatt denne veka kan eg ikkje hugse. Fredag formiddag kom mamma og pappa til Kongshaug og henta alt eg eigde. Vi fyllte opp ein halve GMC (varebil-størrelse) med eigendelar. Kva skal eg med so mykje? Utanom anlegget då sjølvsagt.

Fredagen var dagen/kvelde for å seie Ma'as salaama (goodbye på arabisk, egypt) til alle eg hadde jobba med denne veka. Og det tok si tid. Eg fekk lagt meg halv 3 den natta, men sovna ikkje skikkeleg før halv 5. Og stod opp igjen 10 på 7, for bussen min skulle gå då. Og sjølvsagt var alle bussane på heimturen forseinka. Tok fly frå Flesland til Sogndal, der eg møtte på 2 konge ungdommar, som delte min interesse for data og Jesus. Ein av dei delte til og med mitt Microsoft-syn. Dei er det ikkje mange av i verden.

Så kom eg heim. Med Ingve, Dag Martin og Christian. Joda, dei to eldste er treningsnarkomane som alltid. Og eg? Nei, eg berre drøymer om å bli det.
I morgon skal eg til jobbintervju. På Expert. Skal tru korleis det går?
Elles har eg tenkt å ta opp att blogg-aktiviteten.

Men i respekt for alle som ikkje likar lange postar/innlegg, så sluttar eg no.
God natt!

11 kommentarer:

Guri sa...

Sykt Eivind..!!
Blir rart uden deg..:(
Ha ein topp ferie, me masse data og Jesus...;)
Blir gla om du komme ein tur tbage å spele age me meg igjen, og CTF..:D
savnet blir stort.

m a r i i i i i sa...

No skjønne eg koffor eg aldri såg den lille gutten som heit Kristian.

Guri: Tenkt å skriva "ein tur.." !Han skal ikkje komma ein tur! Han skal komma mange turar!! Han må det.

Synøve sa...

trokke jeg fikk sett sommertreff frar samme vinkel som deg...
bare hørte dere VELDIG godt kl 12 om natta når jeg skulle sove..eller kl 10 om morgenen da jeg hadde sein vakt og kunne sove lenge..
men det så nå ut som om undommene trivdes så. kan godt skjønne at det var gøy.

Takk for et fint år på haugen sammen:)Gleder meg til du kommer å besøke oss masse...

Martha Berit sa...

Hehe.. He aldri hørt at vi e like før:P Men bra at du he tatt opp igjen bloggvirksomheita di du me;) Men vi ska no sjå kvarandre igjen! E kjem heilt sikkert til bergen av og til:)då MÅ vi treffast! ok?

Ingvild sa...

Kjekt å hørra frå deg Eivind! Følte ikkje eg fekk sagt skikkeli hade te deg på Kongshaug (min feil). håpe me kan snakkas seinare. PS! Viss du tillfeldigvis e ein tur i Oslo te neste år må du berre stikka innom Fjellhaug...
Go sommar Eivind...

m a r i i i i i sa...

Eg veit ikkje ka vi skulle gjort uten feire.. Og eg veit ihvert fall ikkje ka vi skal gjøra uten nåkken å vera sarkastiske mot! Egentlig skulle eg jo då no ha skreve ein skikkelig sarkastisk kommentar for å bøta på eh.. ;) men neida. Eg kunne ønskt du var på kongshaug no.
Fikk du jobb forresten?

Astrid sa...

Einig, sommartreff var konge :)

Hyll hyll!

lene sa...

ein dag til høsten må me møtast og laga brownies..! ok? :)

Ingvild sa...

Du Eivind, du Eivind. Dette var gøy å lese. Det om at humøret nådde nye høgder:) Skulle likte å vært der! Jeg gleder meg til å være med du, det kan du tru!:)

(Poesi - kun for du!)

Daniel sa...

Eivind, Eivind! Eg e rett og slett to m for ord. Du vet ka eg mener..
Takk for 3 år på Kongshaug og to sommre.

Unknown sa...

Det blir skummelt på haugen til neste år.. Ka skal eg gjere når eg ikkje har den kule, greie, konge miljøarbeidaren som har greie på alt og som faktisk e tremenningen min der? Uff det blir tomt å kjedelig.. Eg hukse endå kor betryggende det var når eg kom inn på tunet første dagen og såg eit kjent fjes! Du må ha lykke til videre og tusen takk for eit flott år.. Ka for to ungdommar traff du i Sogndal da?

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com