Har du lite å gjere på?

Til deg som har lite å gjere på i sommar:



Try this at home!

4 kommentarer:

Torstein sa...

Noooo!!!
Eg har forsovidt lite å gjere på i sommar, men eg trur ikkje detta e heilt min ting;) Det gjer vondt langt inn i hjarterota av å sjå på denne massakeren... :)

Står til med frøystad?
Eg har faktisk oppdatert bloggen min no:) check it out!

Anonym sa...

SHIT! da va fantastisk!! heilt seriøst noke av da besta eg har sett nokonsinne! fytti grisen! digg Eivind! kor finn du da?!

OJ

lene sa...

HAHAHAHAHA!!! :D knallmorsomt!

men trur ikkje eg ska gjera det, nei... ;)

Kristoffer sa...

«iSmoke. Don't breathe this!»
Eg lo høgt første gang eg såg denne.

Seriøst. Will It Blend er heilt genialt.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com