Det fallt meg inn...

... at jeg ikke ønsker å bli berømt så lenge jeg lever. Skulle jeg likevel bli berømt, tenker jeg at det må være etter min død. Hvorfor, spør du kanskje. Vel, det er ikke noe enkelt svar på det. Det bare fallt meg inn i dag da jeg klippet plenen. Hvorfor akkurat da vet jeg ikke.

Mest sannsynlig er det talen til psykologen i Good Will Hunting som overbeviste meg om at det ikke er noe viktig å være berømt. Den talen er noe av det beste jeg har hørt på film.

En helt annen ting:
Noe av det gøyeste som finnes er å spille Age of Empires 2 med venner. Særlig når vi spiller til klokken blir hall 5 på natten/morgenen.

3 kommentarer:

Ole Malvin sa...

ka e poenget med å blir berømt etter sin død?
med mindre du gjer noko nyttig, lærerikt og/eller beundringsverdig; sidan det då vil ha verdi for dei som høyrer om deg..

Synøve sa...

Det er nok ikke så lett å leve lykkelig når man er berømt...
Jeg eeeelsker lukten av nyklippet gress!!

Ages of empires er kjedelig i lengden!jeg spilte det en gang en hel juleferie..
alt med måte
rolig nå...

Guri sa...

Age of empires...:)
Yeah...!!!

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com