Mai Update

Hvor mange er det igjen i vårt kjære bloggsamfunn? Jeg frykter mange har gått bort. Men likevel, selv om kanskje ikke noen leser dette, skriver jeg litt likevel.

Først, en liten sensasjon: Jeg har fått genuin (lovlig) Windows XP. Gode gamle XP. Og i løpet av året kommer servicepack 3! Gleder meg.

I disse dagene fyller mobilen min 5 år. 5 år i trofast tjeneste. Sammen har vi delt gleder, sorger, gode og vonde tider. Er det noen som ikke svikter meg, så må det være mobilen min. Og Jesus selvfølgelig. Mobilen min har god tid til meg, og hører på alt jeg har å si...

Søndag gikk jeg for første og siste gang over de 7 fjell. Turen var 35km lang, med en samlet oppstiging på 2400 meter. Det er ikke langt i fra Galdhøgpiggen, som er 2469moh. Det var et salig slit, fullt i gjørme (til Endre og Mole Alvin: Ja, det var slitet som var fullt i gjørme).

There's still hope for the Indian Hunting!

16 kommentarer:

Ole Malvin sa...

da e faktisk liv i bloggverden, men det har blitt ein meir lyssky og katakombe-aktig aktivitet.

Guri sa...

Lovlig hørres bra ud..:)
Min bloggverden leve ennå, sånn innimellom vertfall. Har jo posta både idag, å igår..! Sensasjon..

Anonym sa...

Jeg har også genuin (lovlig) XP!
Servicepack 3? Yabbadabbadoo!
Ich Liebe Est! Ich Liebe Dich!

m a r i i i i i sa...

Vi skulle jo feira bursdagen til mobilen din! Eg like forresten ikkje at folk forsvinne fra bloggsamfunnet!

Eivihnd sa...

Ken e du, o great anonymous person...? Piracy he ofte ei positiv effekt, veldi monge av dei som he hatt ulovlig XP går over til lovli XP (gjelde også anna programvare..)

Synøve sa...

Gratulerer md mobilen din sin bursdag! ikke værst...

Jon sa...

Oh yes. Indiand hunting, yes. Forresten.. Er du med på Pirates 3 på mandag?

Jon.

Anonym sa...

huker du i første klasse da jeg hadde så lyst til å bytte mobil med deg? haha

Gratulerer med dagen, i hvert fall.

Anonym sa...

hvem har designet toppen av siden din forresten?

Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibeke sa...

da har ikj lagt meg te på vennelisto di.. litt skuffa..

Ingvild sa...

Morsomt! Den mobilen er bra, og du har tydeligvis tatt godt vare på den!:) Hvem gikk du på fjellet med? Du mener sju-fjells turen, ikke sant?

benedikto sa...

kva ER eigentleg Indian Hunting?

Vibeke sa...

takk;)

Runa sa...

Lenge leve mobilar som lever vidare sjølv om ein har kasta på dei, sett seg på dei, mista dei i kratt, sølt handkrem på dei, o.l.

Daniel sa...

Eivind! Du og mobilen din er sjelevenner! Åh, for et fantastisk samarbeid.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com