Over the skies

Fly har alltid fascinert meg. For 2 veker sidan var eg på one-day trip til Oslo. Flaug Boeing 737-400. Deilig å ta av. Sinnsjukt sug i magen . ( Og kjørte taxi med en hogala bongala india mann, som prøvde å stjele bankkortet mitt. Men det er ein annan historie):

I dag fikk eg teste Widerøe sitt Dash 8-100 fly, 39 seter, vingespenn på ca 25m og motorar på 2700hk. Og med so små fly kan du verkeleg kjenne kva turbulens er. Å ta av frå Hovden (HOV) flyplass er konge! Då er det snakk om sug i magen i fleire minutt. Vart nesten svimmel.

Men det er ein ting som irriterar meg. Og det er at det lenger tid frå Flesland til Kongshaug enn frå Hovden(Volda) til Bergen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det e konge med fly. Har aldri skjønt det greiene med tidene til flya. Det som irriterer meg e vel kanskje de teite damene som skal vise nødhjelpsgreiene, kem har ikje sett de tusen ganger før.

Anonym sa...

Velg hvilket fly du vil, ta en svipptur til Toulouse og bli med på airbus fabrikken og se A-380!

I verste fall, følg med på bloggen så skal jeg referere så godt jeg kan - tenkte meg ut å kikke en dag!

I believe I can fly.

silje sa...

eg elskar fly! men du, det var kjekt når dåkke va på nlm si høgborg, o store fjellhaug.
hels!
:)

silje sa...

eg elskar fly! men du, det var kjekt når dåkke va på nlm si høgborg, o store fjellhaug.
hels!
:)

Jon sa...

Høres fint ut. Godt å ha deg tilbake her på Kongshaug. Vi er hjelpeløs uten deg.(He he).

Diggen.
Jon

Cecilie sa...

fly er er gøy!
widerø er bra!

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com