Dommen er fellt

Jenter er finast i svart!

3 kommentarer:

Mariemor sa...

Neh.. Eivind?! Du, her? Hmm..
har du kje fått nånnj kommentara? Så fint, for da kannj e værra dennj første! :D
Men, kåffår akkurat svart?

Mari sa...

e ikke svart litt sånn skummelt??

benedikto sa...

Eivind! Har du hatt blogg "heile" tida og ikkje sagt noko? Du er så morosam i bloggane dine! Skriv kåseri og slutt å hata norsk, gut!

For å slutta meg til Mari, er ikkje svart litt skummelt? men det er utruleg kjekt å gå i svart, då, av og til. No berre vasar eg. bla, bla...

Eg er ganske høg på pæra av di eg står så høgt oppe på "andre bloggere"-lista di. Sjølv om det kan vera av di eg har "B" til fyrste bokstav. Hahaha......overtrøytt......vil ikkje leggja meg..........

god påske

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com