Ferie

Ferie. Punktum.

Forresten er forrige innlegg endret litt...

8 kommentarer:

Linda er kul sa...

Ferie= ferie fra blogging? Trodde liksom man skulle blogge i ferien når man ikke hadde noe annet å gjøre, jeg. Jaja.

Daniel sa...

Haha.. Linda har et poeng eivind.. Elle ikke hele tiden da, men sånn av og te.

Mari sa...

Herlig!!

Sandra sa...

jeg er mer for: ferie :)

Anonym sa...

Hei Eivind!! Veit du ka eller?? Eg har fått dilla på Prison Break..kem sku tru det? :)

Det einaste e at eg ikkje har kanalen det går på så eg får satse på å kjøpe meg på Dvd...fekk bare sett 2 1/2 episode hos en fetter, men det var nok til å få dilla..fytti, kor bra:)

Me sjåast!!

Jon sa...

Lenge siden jeg har sett en SÅ liten post. Fantastisk syn. ;)

Jon.

m a r i i i i i sa...

flagg

Anonym sa...

Var det et hint om at eg kunne komme ut en tur en kveld? :)
-Norgunn

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com