April Update

Vel, life goes by, og jeg prøver å henge med så godt jeg kan. Tiden går for nå for tiden. April har vert en innholdsrik måned, selv om det ikke har skjedd mye.

Oppnåelser som er verdt å trekke fram:
- Badet 15. april
- Funnet ut at blekksriverblekk er nesten like dyrt som heroin
- Kjøpt 30 filmer, Jeg og Torstein
- Sett München, som kvalifiserer til Topp 5
- Fått lyst til å dra til Titusville, USA
- Laget min første liste på bloggen

Så, litt Indian Hunting:
I følge sikkerhetseksperter er det meget lett å bli utsatt for phising på facebook. Phishing er stjeling av personlig data som kan misbrukes. Dessuten gir du avkall på personvern når du blir medlem i facebook.

Og folkens, ikke ver flau over å spørre meg om datahjelp. Lurer på om folk mistolket litt min "Gi, men ikke få..." -post tidligere i høst.

Men verst av alt: Jeg skal begynne med 8 til 4 jobb...

9 kommentarer:

Anonym sa...

kor ska du jobba med då? og kor?

OJ

Ole Malvin sa...

Steikje, eg må sjå resten av München! Sinnsvakt rått da eg fekk sjå... eg trur eg vert litt ør.

Anonym sa...

He du en go gronn til å drive å skrive på bokmål?
Må sei ej synst d e litt på kante, Eivind..

Anonym sa...

det tykkjer eg òg...

Karoline sa...

du har ikke inkludert din lille utflukt med Spillings til fyret på lista!

Anonym sa...

vil bare benytte anledningen til å takke deg skriftlig for at du hjalp meg med datan min. du er knuppis ;)

Guri sa...

Hmm.. Føle vertfall ikkje at eg går onna kategorien flau..:P Hehe. Her komme også en til takk for at du fikse og styre på..:)
Eivind du er kul. I digg you.
Du er ingen datanerd! (intern)

Ole Malvin sa...

oi, eg oppdaga først no ein STOR feil på sida di!
norsk språk innehalde etter regelen ikkje appostrof, med mindre det er eit unntak(noko dette ikkje er...)

Eivihnd sa...

bra du retta mej, men ej syns apostof e kult... Bokmål? Enkelt spørsmål: Teke sej best ut på web.

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com