Desember Update

December update:

Då datamaskina mi er på reperasjon(1) sit eg her heime (2) og prøver å skrive noko til bloggen min. For tida er det so mykje å tenkje på at hovudet mitt er heilt tomt! Den nye sida (3) som eg skulle lage, er utsett på ubestemt tid, grunna problemer (4).

(1) Problem fra starten av, Bluetooth modulen på nettverkskortet har aldri fungeret, har berre ikkje hatt tid til å sende maskina inn på rep.
(2) Japp, vi har endeleg fått internett heime. Ever!
(3) Avslutt.com / http://preview.avslutt.com / The end of the internet
(4) Då maskina mi er innsendt, må eg bruke ei anna maskin. Men d verste av alt er å programmere på ei anna maskin. Så derfor har eg heller ikkje programmert noko særleg i jula.


Og, du og du kor gøy det er å lure folk! Eksempel:
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
d som e vanskeli e korleis du skal lande uten å bli drept
--sensurert-- sier:
skjønner..
--sensurert-- sier:
eg tenkte på det...kanskje eg skulle ta med fallskjerm..?..DET har eg lyst å prøve en gang!
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingle!!!!!!!!!!!!!
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
hahhahah, fallskjem?????
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
ej berre brukte en spesiell ninja metode ej lærte av en ninja master fra japan då ej va i nepal....
--sensurert-- sier:
haha...
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
då kan du hoppe fra alle høgde du vil..
--sensurert-- sier:
har du vært i nepal?
--sensurert-- sier:
oja..
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
va der i et år.
--sensurert-- sier:
du bare bruker beina..
--sensurert-- sier:
hæ? nå tuller du!
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
tru ka du vil. d e nesten ingen som trur mej. minn mej på å vise dej passe mitt en gong.
--sensurert-- sier:
kortid var du der da?
--sensurert-- sier:
kem var du me der da?
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
mamma og pappa va der nede et år. pappa dreiv nåke business greier, og vi va me. gjekk mesteparte av 10 .klassa der nede
Eivihnd | USD 6.1175(-) sier:
ka du fikk til jul då?
--sensurert-- sier:
åå..gøy da

(*) Respektive person som blei lurt skal ikkje trakasserast for dette. Alle klager vert henvende til meg.

1 kommentarer:

Daniel sa...

Ja huff å huff. Ens egen maskin er ofte det beste. Som Rema reklamen sier.. "Det enkle er ofte det beste"

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com