Apple vs. Microsoft

Er det noko eg likar å diskutere, så er det den evige krigen mellom Apple fan og Microsoft fan. Stadig kjem det fram alle mulige rare påstandar, som berre syner at det er snakk om eigne meiningar, og ikkje bekrefta fakta, som er grunnlaget for synet til dei stridande partane.

Når eg tråla nettet ang. striden om Itunes 7 har stole funksjonalitet frå MediaPlayer 11, las eg dette innlegget:

"Hvorfor skal folk alltid beskylde MS eller Apple for å kopiere hverandre? Det er ikke det det er snakk om. Hva forventer vi forbrukere? Og hva skal MS og Apple gjøre med foventningene våre? Hele poenget er jo at uansett plattform, så finnes de samme behovene. Ergo må det lages software og hardware som fungerer på noenlunde lik måte. Hvem som gjør det best er en bedre diskusjon enn hvem som gjør det først."

Og veit du kva? Eg er så einig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jeg bare få kommentere noe helt annet? Fantastisk smakfull layout på kongshaugfestivalen.com.
All kred!

Cecilie sa...

det er bra du er enig.
det er bra å ha egne meninger.

benedikto sa...

jadda....

Må seia meg einig med Sigurd. Flott design:) og jammen skriv han ikkje artiklar, òg (PÅ BOKMÅL?!)

gler meg til det kjem saker og ting og bilete...

Copyright © 2009 - Eivind's gale verden - The end of the internet: www.avslutt.com